Chì cose deve esse attentu à quandu si usanu generatori diesel in fabbriche?

I gruppi di generatori diesel usati in e fabbriche sò principarmenti usati cum'è energia di salvezza d'emergenza, o in i lochi induve e stazioni di energia mobile è alcune grande rete di energia ùn anu micca ancu ghjuntu.A vitezza di u mutore di diesel di u generatore di diesel hè di solitu sottu à 1000 rpm, è a capacità hè trà parechji kilowatts à parechji milla kilowatts, in particulare l'unità sottu 200 kilowatts sò usati più.Hè relativamente simplice di fabricà.L'output di torque nantu à l'arbulu di u mutore diesel pulsa periodicamente, cusì travaglia in cundizioni severi di vibrazione.

nutizie

Precauzioni:

1. U fornimentu d'oliu è l'area di ritornu di l'oliu di u tank di carburante deve esse furnitu cù partizioni perforate per riduce u scambiu di calore di u generatore diesel;a povira cunnessione di u pipeline di ritornu di carburante pruvucarà l'onda di scossa à apparisce in u pipe di carburante di u generatore diesel.

2. U locu di almacenamiento di u tank di carburante deve esse sicuru per prevene u focu.U cisterna di carburante o u tamburu d'oliu deve esse postu in un locu visibile solu, currettamente luntanu da u generatore diesel, è hè strettamente pruibitu di fumà.

Dopu chì u cisterna di carburante hè piazzatu, l'altu livellu di l'oliu ùn pò esse 2,5 metri più altu ch'è a basa di u generatore diesel.


Tempu di post: 09-09-2022