Cumu identificà i generatori diesel veri è falsi?

I gruppi di generatori diesel sò principalmente divisi in quattru parti: motore diesel, generatore, sistema di cuntrollu è accessori.

1. Parte di mutore Diesel

U mutore di diesel hè a parte di a putenza di a putenza di tuttu u gruppu di generatori diesel, cuntendu u 70% di u costu di u gruppu di generatori diesel.Hè un ligame chì certi fabricatori cattivi piace à ingannà.

1.1 Deck macchina falsa

Attualmente, quasi tutti i motori diesel famosi nantu à u mercatu anu fabricatori d'imitazioni.Certi pruduttori utilizanu sti machini imitazione cù u listessu aspettu à finta di esse marche famosu, è aduprà i mezi di fà falsi nameplates, stampa numeri veri, è stampa materiali fabbrica falsi à ghjunghje u scopu di riduzzione assai i costi..Hè difficiuli per i non prufessiunali di distinguish machines deck.

1.2 Refurbish a vechja macchina

Tutte e marche anu rinnuvatu i vechji machini, è pò esse difficiuli per i non-prufessiunali per distinguelli.

1.3 Confuse u publicu cù nomi di fabbrica simili

Questi pruduttori sò opportunisti, è ùn osanu micca fà ponti è rinnuvamenti.

1.4 Picculu carrettu tiratu da cavalli

Confuse a relazione trà KVA è KW.Trattate KVA cum'è KW per esagera u putere è vende à i clienti.In fatti, KVA hè cumunimenti usatu fora, è KW hè a putenza effittiva cumunimenti usatu in Cina.A relazione trà elli hè 1KW = 1.25KVA.L'unità impurtate sò generalmente espresse in KVA, mentri l'equipaggiu elettricu domesticu sò generalmente espressi in KW, cusì quandu u calculu di a putenza, KVA deve esse cunvertitu in KW à un scontu di 20%.

2. Parte Generator

A funzione di u generatore hè di cunvertisce a putenza di u mutore diesel in energia elettrica, chì hè direttamente ligata à a qualità è a stabilità di a putenza di output.

2.1 Bobina di statore

A bobina di u stator hè stata urigginariamente fatta di tutti i fili di rame, ma cù a migliione di a tecnulugia di fabricazione di fili, apparsu un filu di core d'aluminiu rivestitu di rame.Differenti da u filu d'aluminiu di ramu, u filu di nucleu d'aluminiu di ramu hè fattu di aluminiu di ramu quandu tira u filu cù un moldu speciale, è a capa di ramu hè assai più grossa ch'è di ramu.U funziunamentu di a bobina di statore di u generatore chì usa un filu di nucleu d'aluminiu rivestitu di rame ùn hè micca assai diversu, ma a vita di serviziu hè assai più corta di quella di a bobina di statore di filu di rame.

2.2 Metudu di eccitazione

U modu di eccitazione di u generatore hè divisu in u tipu di eccitazione cumpostu di fasi è in u tipu d'autoeccitazione senza spazzola.U tipu d'autoeccitazione senza spazzola hè diventatu u mainstream per via di i vantaghji di l'excitazione stabile è di mantenimentu simplice, ma ci sò ancu alcuni pruduttori chì cunfiguranu generatori di eccitazione cumposti di fasi in generatori sottu 300KW per considerazioni di costu.

3. Sistema di cuntrollu

U cuntrollu di l'automatizazione di u generatore diesel hè divisu in un tipu semi-automaticu è completamente automaticu.Semi-automaticu hè l'iniziu automaticu di u generatore quandu u putere hè tagliatu, è l'arrestu automaticu quandu u putere hè ricevutu.U pannellu di cuntrollu completamente autumàticu hè dotatu di un interruttore duale di putenza ATS, chì rileva direttamente è automaticamente u signale di rete, cambia automaticamente, è cuntrolla l'iniziu è l'arrestu automaticu di u generatore, rializendu un funziunamentu completamente automaticu, è u tempu di commutazione hè 3. -7 seconde.sintonizza.

Ospedali, militari, cumbattimentu di u focu è altri lochi chì anu bisognu di trasmette l'electricità in u tempu devenu esse equipati di pannelli di cuntrollu automaticu.

4. Accessori

L'accessori standard per i generatori diesel regulari sò cumposti da batterie, fili di batterie, silenziatori, shock pads, filtri d'aria, filtri diesel, filtri d'oliu, soffietti, flange di cunnessione è tubi d'oliu.


Tempu di post: 09-09-2022