Cumu funziona un generatore diesel?

L'acqua calda generata da u generatore quandu hè travagliatu ghjunghje à u tubu di scambiu di calore à traversu u tubu di uscita di u generatore, è hè rinfriscata da l'acqua fredda da a piscina d'acqua fredda.L'acqua calda circulante di u mutore diesel torna à u cisterna d'acqua di u mutore diesel dopu chì a temperatura scende.Cool u generatore diesel.

L'acqua fridda in a piscina fridda hè filtrata è poi pumped à u scambiatore di calore.Dopu à rinfriscà l'acqua calda circulante da u generatore di diesel, a temperatura di l'acqua aumenta è hè mandata à a piscina d'acqua calda.

A piscina d'acqua calda è a piscina d'acqua fredda sò isolate l'una di l'altru, è solu un pirtusu di overflow hè apertu nantu à u muru di partizione media.Quandu u cunsumu d'acqua calda domestica hè assai chjuca, l'acqua calda in a piscina d'acqua calda scorri à a piscina d'acqua fredda attraversu u pirtusu di overflow.

U nivellu di l'acqua di a piscina fredda hè automaticamente cuntrullata da a valvola di travagliu di u nivellu di l'acqua di rifornimentu.U nivellu di cuntrollu di l'acqua di a valvula di cuntrollu di u nivellu d'acqua hè 200 mm più bassu di u pirtusu di overflow.Quandu a quantità di acqua calda domestica hè grande, u nivellu di l'acqua di a piscina di rinfrescante hè automaticamente rimbursatu da a pipa di l'acqua di rinfrescamentu.

Notizie di ogni ghjornu12897

Sicondu i dati misurati, l'equazione di calculu per a pruduzzioni di l'acqua calda hè:

Volume d'acqua calda (KG) = (potenza di u generatore * tassa di carica di u generatore * tempu di travagliu di u generatore * 200) / (temperatura di l'acqua calda - temperatura atmosferica)


Tempu di post: 09-09-2022